Wednesday 22 November 2017

Hmrc Optio-Oikeus Siirtohinnoitteluun


Siirron hinta. BREAKING DOWN Siirtohintoihin. Jos johtoryhmän kirjanpito, kun monisyöttöyrityksen eri yksiköt vastaavat omasta voitostaan, ne ovat myös vastuussa omaa sijoitetun pääoman tuotosta ROIC: stä. Siksi kun divisioonien on toimittava toisistaan, siirtohintaa käytetään kustannusten määrittämiseen. Siirtohinnat eivät yleensä poikkea huomattavasti markkinoiden hinnasta, koska yksi tällaisen liiketoimen yksiköistä menettää ne alkavat joko ostaa enemmän kuin vallitseva markkinahinta tai myydä markkinahintaan ja tämä vaikuttaa niiden suorituskykyyn. Siirtohinnoittelua koskevat säännöt varmistavat siirtohinnoittelun oikeudenmukaisuuden ja tarkkuuden toisiinsa liittyvien yksiköiden välillä. Säännöksillä on noudatettava osavaltion sääntöä, jonka mukaan yritysten on määritettävä hinnoittelu, joka perustuu samankaltaisiin liiketoimiin, joita osapuolet eivät ole samanlaisia etuyhteydessä olevalle yhtiölle, mutta käyrän pituudelle. Tiedonsiirto vaaditaan siirtohinnoittelulle. Kuljetushinnoittelua valvotaan tarkasti yhtiön tilinpäätösraportointi ja vaatii tiukkaa dokumentaatiota, joka sisältyy tilintarkastajien ja sääntelyviranomaisten tilinpäätösasiakirjoihin. Tätä dokumentaatiota tarkkaillaan tarkasti, jos se on epäasianmukaisesti dokumentoitu, se voi johtaa lisäkustannuksiin yritykselle lisätyn verotuksen tai oikaisupalkkioiden muodossa. Nämä hinnat ovat tiiviisti Tarkistetaan oikein, että voitot kirjataan asianmukaisesti käsiaseiden pituisiin hinnoittelumenetelmiin ja niihin liittyvät verot maksetaan vastaavasti. Siirtohintoja käytetään usein, kun yritykset myyvät tavaroita yrityksessä, mutta yhtiön osaan muissa kansainvälisissä lainkäyttöalueilla. Tällainen siirto hinnoittelu on yleistä Noin 60 tuotteesta ja palveluista, joita myydään kansainvälisesti, tehdään yrityksissä toisin kuin etuyhteydettömien yritysten välillä. Monenvälisen siirtohinnoittelun verotukselliset edut ovat, mutta sääntelyviranomaiset yrittävät käyttää verohintojen siirtohinnoittelua. Kun siirtohinnoittelu tapahtuu, yritykset voivat varata voittoja tavaroista ja palveluista jotka voivat olla alhaisempi verokanta Joissakin tapauksissa tavaroiden ja palveluiden siirto maasta toiseen toisiinsa liittyvässä yrityskaupassa voi antaa yritykselle mahdollisuuden välttää kansainvälisesti vaihdettujen tavaroiden ja palvelujen hintoja Kansainväliset verolainsäädännöt ovat jota säännellään OECD: n Taloudellisen yhteistyön ja kehityksen järjestön (OECD) ja tilintarkastusyritysten välillä kullakin kansainvälisellä paikalla tehtävällä tilintarkastuskertomuksella. Siirtohinnoittelutransaktiot toisiinsa sidoksissa olevien yhtiöiden välillä. Yhdistyneen kuningaskunnan siirtohinnoittelulainsäädännössä tarkennetaan, miten liiketoimet yhdistettyjen sidosryhmien välillä käsitellään ja ovat yhteisiä monien muiden maiden on perustuttava kansainvälisesti tunnustettuun markkinaehtoisuuteen. Yhdistyneen kuningaskunnan lainsäädännössä sallitaan vain siirtohinnoittelu oikaisun verotettavan voiton lisäämiseksi tai verotulojen pienentämiseksi Ei ole mahdollista vähentää voittoja tai lisätä verotusta. Yhdistyneen kuningaskunnan siirtohinnoittelua koskeva lainsäädäntö koskee myös liiketoimia minkä tahansa liitetyn UK: n välillä Osakkeiden pituusperiaatetta sovelletaan liiketoimiin toisiinsa sidoksissa olevien osapuolten välillä. Verotuksessa näitä liiketoimia käsitellään viittaamalla voittoon, joka olisi syntynyt, jos riippumattomat osapuolet olisivat suorittaneet liiketoimet vertailukelpoisin ehdoin. Yrityksesi on pieni yritys, jos sillä on enintään 50 työntekijää ja joko vuosiliikevaihto tai taseen loppusumma on alle 10 miljoonaa. Yrityksesi on keskisuuri yritys, jos sillä on enintään 250 työntekijää ja joko vuosittain 50 miljoonan euron vuotuinen liikevaihto tai saldo arkistomäärä on alle 43 miljoonaa euroa. Lisätiedot 2009 Global Transfer Hinnoittelututkimus - Yhdistynyt kuningaskunta - EY-Global 2009 Global Transfer Hinnoittelututkimus Yhdistynyt kuningaskunta - tutkimustulokset. Lähteet veroviranomainen aikoo siirtää hinnoittelua. Helmikuun tulot Tulli HMRC on äskettäin tehnyt merkittäviä ponnistuksia siirtohinnoittelumäärän lisäämiseksi organisaatiossa Aiemmin oli rajallinen määrä kokopäiväisten siirtohinnoittelijoiden asiantuntijoita kansainvälisen ja suurten liiketalousosaston LBS-tasoilla, mutta lukuisia ei-erikoistehtäviä, jotka etsivät siirron hinnoittelukysymyksiä paikallisella tasolla. Kun siirtohinnoitteluryhmä TPG perustettiin huhtikuussa 2008, että noin 60 henkilöä valtakunnissa, joista 20-30 olisi Lontoossa sijaitsevassa Business International - yksikössä, ja että kaikki ryhmät käsittelevät siirtohinnoittelutilaisuuksia. Jokainen TPG-asiantuntija valvoo myös tyypillisesti nonspecialisteja siirtohinnoittelun käsittelyssä kyselytutkimukset Sen lisäksi, että tiedustelut kohdennetaan entistä paremmin ja parannetaan laatua, uusi rakenne auttaa myös varmistamaan kysy - mysten jatkuvuuden, jos paikallisen tapausten käsittelijä verovelvolliselle muuttuu. Siirtohinnoittelututkimuksiin osallistuvien ryhmien koostumus vaihtelee tietyn tapaus TPG voi tarvittaessa kutsua siirrettävien hinnoittelun taloustieteilijöitä, laajempaa po-ekonomistia ei ole määritelty hinnoittelun siirtoon tai edes ulkoisiin neuvonantajiin. TPG voi myös pyytää kauppasektorin asiantuntijoita, lakimiehiä, kirjanpitäjiä ja järjestelmäanalyytikkoja, joilla ei ole taipumusta olla omistettu siirtohinnoittelun resursseja. Yrityskeskittymä. HMRC ei keskity erityisesti teollisuus Toisaalta lähestymistapa perustuu jokaisen yksikön riskinarviointiin, jossa otetaan huomioon kaikki asiaankuuluvat tekijät, mukaan lukien teollisuus. Klusterointi tietyillä teollisuudenaloilla voi kuitenkin johtua yksittäisten tarkastajien tietämyksen ja kokemusten keräämisestä, mutta tämä ei ole koska se keskittyy tiettyihin toimialoihin. Geografinen painopiste. HMRC: n hyväksymä lähestymistapa on riskiin perustuva, kun kaikki yksiköt tarkastelevat tasa-arvoisesti eikä tarkkaa maantieteellistä painoarvoa. Vastapuolien maantieteellinen sijainti liiketoimeen voi olla tekijä joka syötetään riskinarviointiin monien muiden tekijöiden välillä. Tämä tekijä ei kuitenkaan tyypillisesti aiheuta siirtohinnoittelututkimusta itsearviointitapahtumatyypit. Riskiarvioinnissa HMRC analysoi kaikki liiketoimet ja katsoo, että jotkut liiketoimet ovat suurempia riskejä kuin muut, riippuen tosiasioista ja olosuhteista. Rahoituspalveluihin liittyvissä liiketoimissa on erikoistunut rahoituspalveluiden ryhmä. vaihtoehdot ovat nykyinen painopistealue osana yleistä riskinarviointia. Siirtohinnoittelusäännökset. Siirtohinnoittelua koskeva rangaistusjärjestelmä on sama kuin muiden välittömien verovelvollisuuksien osalta. Siirtymähinnoista ei ole erityistä rangaistusjärjestelmää. Business International - toimiala ja asianmukainen Siirtohinnoittelupaneeli TPP on mukana kaikissa tapauksissa, joihin liittyy rangaistuksia osana yleistä ratkaisua, jotta varmistetaan johdonmukaisuus. HMRC: n mielestä on liian aikaista sanoa, johtaako Yhdistyneen kuningaskunnan uusi seuraamusjärjestelmä seuraamusten lisääntymiseen jotka ovat oikeutettuja siirtohinnoittelumääriin. Auditointilaitteet. Valinta tehdään paikallistasolla ja se perustuu riskinarviointiin ja yritystoiminnan valmisteluun. Asianmukaisen TPP: n tai joissakin tapauksissa siirtohinnoittelulautakunta antaa lopullisen hyväksynnän tutkimuksen tekemiseksi. TPP tarkistaa riskinarvioinnit ja liiketoimintatapauksen kaikille paneeli vaatii siirtohinnoittelututkimuksen aloittamista, ennen kuin tutkinta voi alkaa. Tämä prosessi auttaa varmistamaan paremman kohdistuksen niin, että vain hyödyllisiä tapauksia otetaan vastaan. Pieniä tapauksia on hylätty tässä vaiheessa. Riski - perustainen arviointi, joka kohdistuu tietyn verovelvollisen tosiasioihin ja olosuhteisiin. LBS käyttää pisteytystapaa sen tapausten valintamenettelyssä, joka ei ole spesifinen hinnoittelun siirtämiseen. Välittömiä ja tullimaksuja. verotus voidaan tehdä, jos se on sopivaa vertailukelpoista tietoa. Yhdistyneen kuningaskunnan lainsäädännössä ja HMRC: n kansainvälisessä käsikirjassa määritelty HMRC-lähestymistapa on OECD: n ohjeiden soveltaminen erityisistä tosiasioista ja olosuhteista Tämän perusteella paikalliset vertailutiedot saattavat olla parhaita, mutta sopivuus riippuu vertailevista toimista ja eri markkinoiden taloudellisista yhtäläisyyksistä. Lisäksi on tunnustettu, että tietojen saatavuuden puute saattaa joskus tehdä paikallisten vertailukelpoisten vaikeaa Yhteenvetona, ei ole määräyksiä, ja kaikkia vertailutarpeita olisi tuettava vankalla ja vakuuttavalla analyysillä OECD: n ohjeiden mukaisesti. Sovelluksia kannustetaan, jos ne parantavat tietojärjestelmän vertailukelpoisuutta Kuitenkin todettiin, että useiden aineelliset oikaisut saattavat herättää kysymyksen siitä, onko sarja todella verrattavissa ensiksi. Siirtohinnoittelumenetelmät. HMRC: n kanta on, että OECD: n suuntaviivoissa määriteltyjä sopivin menetelmiä viitattaessa siirtohinnoittelumenetelmiin olisi sovellettava. etusijalla on hinta CUP-menetelmä, jota seuraa kumpi muu menetelmä on eniten ap HMRC on avoin vaihtoehtoisten lähestymistapojen, esim. CCA: n, käyttöön, jos se on tilanteessa sopivaa. Advance-hinnoittelusopimukset APA: t. Yhdistyneessä kuningaskunnassa on virallinen APA-ohjelma HMRC odottaa APA-ohjelman hakemusten määrän kasvavan tänä vuonna Verovelvollisen osallistumisen mahdollistaminen HMRC: n harkinnassa HMRC: n harkinnassa HMRC suhtautuu myönteisesti kiinnostuksenvuoropuheluun verovelvollisen kanssa hyvin alustavassa vaiheessa, ennen kuin paljon yksityiskohtaista mallintamista ja laatimista on tehty, jotta voidaan keskustella siitä, onko tämä kriteeri täyttyy Keskimääräinen kesto, joka tarvitaan APA-prosessin loppuun saattamiseen on 18-21 kuukautta muodollisen hakemuksen vastaanottamisesta Historiallisesti veronmaksajat eivät ole osoittaneet suurta kiinnostusta yksipuolisiin APA: ihin. Kahdenväliset APA: t ovat myös olleet arvokkaampia HMRC: lle, koska ne välittävät toimivaltaisen viranomaisen CA-riitoja. Siirtohinnoittelun kiistat. Tällä hetkellä on kuusi CA: ta, joista toinen on kokopäiväinen ja toiset mainostavat HMRC: n ylimääräiset tehtävät Yritykset, joilla on kelvollinen MAP: n tapaus, jäävät usein huomiotta, koska ne eivät ole kiinnittäneet asianmukaista huomiota määräaikoihin. Koska tapausta ei vahingoiteta asettamalla suojaava MAP-vaatimus, verovelvollisia kehotetaan asettamaan suojaava vaatimus jo mahdollista odottamatta lopullista asemaa toisessa lainkäyttöalueessa. Nykyiset vaikutukset siirtohinnoitteluun. HMRC: n pääpaino on veronmaksajien noudattamisen parantamisessa. Lisäksi uusi siirtohinnoitteluprosessi ja - paneelit tarjoavat entistä vankemman tavan valvoa siirtohinnoittelua MAP: n vaatimukset ja vähentää riskiä siitä, että Yhdistyneen kuningaskunnan sopeutus poistetaan MAP: lta. Yhdistynyt kuningaskunta osallistuu voimakkaasti OECD: n eri työryhmien työhön siirtohinnoittelua ja EP: n työtä sekä EU: n yhteisen siirtohinnoittelufoorumin toiminnassa. hinnoittelutoiminta Uusi siirtohinnoitteluprosessi on käytössä Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja näyttää toimivan hyvin alkuperäisestä arvioinnista. Yhdistynyt kuningaskunta on tiiviisti mukana e OECD Kaikki OECD: n suuntaviivoihin tehtävät päivitykset edellyttävät Treasury Order - järjestelyä, ennen kuin ne voivat hakea Yhdistyneen kuningaskunnan lainsäädännön mukaisesti. Luettelo 28AA 2 3 b. Yleisesti ottaen HMRC hyväksyy OECD: n keskustelun yritysten uudelleenjärjestelyistä, vaikka se tunnustaa tarpeen jatkaa työtä joillakin Kysymykset Huomautukset Suuri osa muistiinpanojen sisällöstä on täysin johdonmukainen HMRC: n politiikan ja käytäntöjen kanssa.

No comments:

Post a Comment